• time : 17:28
  • Date : Sat Nov 18, 2023
  • item visited : 7063
تجلیل از پرستار نمونه كشوری در دفتر مركزی آواسلامت
روز شنبه 27 آبان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار طی مراسمی در محل دفتر مرکزی موسسه از پرستار نمونه کشوری آواسلامت قدردانی شد.

 

روز شنبه 27 آبان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار طی مراسمی در محل دفتر مرکزی موسسه از پرستار نمونه کشوری آواسلامت خانم آزاده جوادی قدردانی شد. 

 این مراسم با حضور آقای مهندس زندیه مدیر عامل شرکت آوای پردیس سلامت آقای دکتر افشار رئیس هیئت مدیره و دکتر قاسمی مدیرعامل آواسلامت و همچنین مدیران و کارکنان موسسه برگزار گردید.

آقای دکتر قاسمی مدیر عامل موسسه در این مراسم صمیمی ضمن تبریک به خانم جوادی، از شرایط انتخاب پرستاران نمونه آوا سلامت در سراسر کشور سخن گفتند. ایشان همچنین از برنامه های آتی موسسه برای تکریم نیروهای تحت پوشش خبر دادند و بیان داشتند کارکنان دفتر مرکزی همواره متعهدانه و دلسوزانه جهت ایجاد آرامش پرستاران و سایر نیروهای تحت پوشش تلاش می کنند.

 

مراسم تجلیل از پرستار نمونه 4.jpg

آقای دکتر افشار رئیس هیات مدیره موسسه نیز در سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، خدمات کادر پرستاری را در حوزه درمان کشور بسیار با اهمیت و ارزشمند توصیف کردند. ایشان اظهار امیدواری کردند که با سازوکارهای پیش بینی شده و انجام تغییرات در سهامداران موسسه، مجموعه کارآفرینان در مسیر پیشرفت خود به عنوان بازوی اجرایی وزارت بهداشت بتواند خدمات بهتر و مطلوبتری را در حوزه خدمت رسانی در حوزه نظام سلامت ایفا نماید .

در انتهای مراسم لوح تقدیر و هدایای خانم جوادی توسط آقای دکتر افشار تقدیم ایشان گردید.

 

خانم آزاده جوادی  به مدت 10 سال در بیمارستان قائم (عج) مشهد و در بخش اورژانس مشغول به فعالیت می باشند، از خصوصیاتی که برای ایشان عنوان شده می توان به مهربانی و اخلاق مدار بودن در برخورد با بیماران و همراهان بیمار، مسئولیت پذیری در کارها و انجام با دقت و منظم امور، همکاری بارز و برجسته با سرپرستاران در پوشش دهی شیفت های کاری اشاره کرد. 

بعد از این مراسم خانم جوادی به همراه اعضای خانواده خود در نشستی صمیمی که با حضور اعضای هیئت مدیره و صاحبان سهام موسسه برگزار شد حاضر شدند.

 

مراسم تجلیل از پرستار نمونه 2.jpg

 

 خانم آزاده جوادی به عنوان پرستار نمونه کشوری آواسلامت در سال 1402 جهت حضور در مراسم سراسری روز پرستار دعوت که روز 28 آبان در محل سالن رازی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می گردد حاضر خواهند شد.

 

Average :  5.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0