• time : 12:10
  • Date : Sun Dec 31, 2023
  • item visited : 8273
برگزاری هشتمین گردهمایی كاركنان آوا سلامت
در این گردهمایی اعضای هیات مدیره موسسه و کلیه کارکنان دفتر مرکزی و نمایندگان استانی آواسلامت حضور داشتند.

هشتمین گردهمایی کارکنان موسسه کارآفرینان آوا سلامت، همزمان با مراسم یادبود جناب آقای دکتر شیبانی، مؤسس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران روز سه شنبه 5 دی ماه در تهران و در محل سالن همایشهای هتل قلب تهران برگزار گردید.

در این گردهمایی اعضای هیات مدیره موسسه و کلیه کارکنان دفتر مرکزی و نمایندگان استانی آواسلامت حضور داشتند.

img_7282_6384041155585686350.jpg

در ابتدای برنامه، آقای دکتر افشار، قائم مقام محترم هیات امنای صرفه جویی ارزی و رئیس محترم هیأت مدیره موسسه، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان در ارائه خدمات به کادر بهداشت و درمان کشور، از اقدامات انجام شده در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان تحت پوشش، افزایش حقوق و خدمات و مزایای حاصل از اجرای این طرح، قدردانی و تشکر نمودند.

img2_7fds230.jpg

ایشان بیان داشت: " فرصتی پیشامد تا در خدمت دوستان باشیم که هم مجالی برای آشنایی بیشتر با عزیزانی باشد که در اقصی نقاط کشور مشغول به فعالیت می باشند و هم فرصتی باشد تا برنامه ها و اهدافی که هیات امنای صرفه جویی ارزی در آینده دارد را دنبال کنیم. هدف اصلی مؤسسه که در حال حاضر بیش از 17000 نفر از نیروهای حوزه سلامت را مدیریت می کند، حرکت به سمت تعالی و پیشرفت است. در پی آن هستیم که تعداد دانشگاههای طرف قرارداد و نوع فعالیتهای موسسه را افزایش دهیم تا موسسه در جایگاهی که در نظام سلامت برای آن متصور شده است قرار گیرد. لازمه دستیابی به این اهداف، همکاری و همیاری همه شما عزیزان می‌باشد. "

 

img_7cc236.jpg

در ادامه، آقای دکتر قاسمی، مدیر عامل موسسه، پس از خیر مقدم و خوشامدگویی به حاضرین اعلام داشت پس از گذشت سالهای اخیر که به دلیل مشکلات کرونا، امکان برگزاری این گردهمایی مقدور نبود، در یک جمع صمیمی جهت گفتگو در خصوص کلیه مباحث عملکردی برای ارتقاء سطح بهره وری موسسه، افزایش همدلی و هم افزایی سازمانی و توسعه و بهبود مستمر فعالیتهای موسسه، گردهم آمدیم.

img_6423.jpg

 

ایشان، همچنین این گردهمایی را فرصت مناسبی جهت طرح موضوعات و چالش های نمایندگان و ارائه راهکارهای پیشنهادی عنوان نمودند.

دکتر قاسمی، ضمن بیان اقدامات صورت گرفته در شش ماهه اخیر، روند حرکت موسسه را همراه با توسعه‌ و پیشرفت توصیف نمودند و به فعالیتهای نوین و برنامه‌های در دست اقدام اشاره داشتند. ایشان، برنامه های توسعه موسسه را بر پایه بهبود فرآیندهای سازمانی، برنامه ریزی جهت ارتقاء خدمات به ویژه درحوزه فناوری اطلاعات و برگزاری دوره های آموزشی بیان نمودند. ایشان  از مؤسسه به عنوان یک کسب و کار اجتماعی نام بردند و نمایندگان استانی را به عنوان عناصر اصلی این کسب و کار اجتماعی معرفی نمودند و بر نقش مؤثر عملکرد آنان بر اثرگذاری مؤسسه تأکید داشتند.

img_64ff000078.jpg

در خاتمه، نمایندگان تبریز، اردبیل، بوشهر، یاسوج، لرستان، اهواز، مشهد و کرمانشاه چالش‌های خود و  کارکنان تحت پوشش را مطرح نمودند. موضوعاتی مانند خدمات فیش‌ حقوقی، دریافت گواهی های پرسنلی، مشکلات مربوط به مرخصی و جایگزینی کارکنان و بررسی خدمات بیمه تکمیلی، بخشی از مواردی بود که توسط نمایندگان مطرح گردید و در این گردهمایی مورد بررسی قرار گرفت.

img_6460.jpg

 

img_64vv32.jpg

5re6.jpg

20_6384041299891585170.jpg

img_6365.jpg

53.jpg

55.jpg

5xxx4.jpg

Average :  5.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0